Wednesday 28 December 2011

Kalimah Allah Pula Dipermainkan

Ini pula kisah seorang 'makhluk aneh' yang pada pandangan admin mungkin miskin dari segi moral dan akhlaknya, tanpa mempedulikan sensitiviti agama dan persekitaran pelbagai kaum, tanpa rasa bersalah, bahkan dengan rasa penuh 'juah' melakukan perbuatan terkutuk  yang admin sendiri berasa jijik untuk menyebutnya (seperti dalam gambar). Inilah antara  'makhluk aneh'  yang akan menjadi 'pencetus' kepada perbalahan dan konflik antara kaum di negara ini.  

Admin berharap pihak berkuasa dapat menyiasat tentang isu ini, mendakwa dan menyumbat 'makhluk aneh' ini ke dalam penjara. Admin melihat kesalahan ini lebih teruk daripada menurunkan bendera Perdana Menteri dan bakar jalur gemilang. Ini bukan isu main-main, ini perkara serius. 


Admin juga amat berharap akan ada pihak-pihak yang berani tampil ke depan membuat laporan polis bagi membolehkan pihak berkuasa membuka kertas siasatan bagi menyiasat isu ini. Admin juga berharap dalam isu ini, kita ketepikan buat sementara fahaman politik masing-masing, marilah kita bersatu, bagi mempertahankan agama Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment